wtorek, 23 czerwca 2015

Zakończenie roku szkolnego

Już w najbliższy piątek rozpoczną się upragnione przez uczniów, jak również nauczycieli ;), wakacje. Z tej okazji przygotowałam żartobliwą kartkę dla mojej siostry - nauczycielki.

Jest inspirowana kartkami z kalendarza i za sprawą kolorów, a szczególnie różowych flamingów :D, ma wakacyjny charakter.




Bardzo podoba mi się ten papier :). Mam wobec niego jeszcze dużo planów :).


Tekturka Crafty Moly - do nabycia tutaj:) : klik!


Przy pomocy tej kartki zamierzam złożyć gratulacje, choć nie do końca tradycyjne ;>...


Prawda, że miła perspektywa? ;). Ostatnie zdjęcie najlepiej też chyba oddaje kolor samej kartki, pomieszanie żółci z jasną zielenią. Niestety, nigdy nie byłam dobra w nazywaniu kolorów, ale do głowy przychodzi mi... limonikowy? ;)

Pracę zgłaszam na Wyzwanie Crafty Moly





1 komentarz:

  1. Świetna karteczka, pomysłowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń