niedziela, 28 czerwca 2015

Morski dziennik podróży

Odkąd pamiętam, zawsze na wakacyjne wyjazdy zabierałam ze sobą różnorakie zeszyty i notesy, w których zapisywałam mniej lub bardziej ważne rzeczy - adresy, dziennik, wydatki, wklejałam bilety, itd. Przydawały się na przykład podczas opowiadania rodzinie, co ciekawego zdarzyło się podczas wakacji w czasach, kiedy miało się tylko 36 zdjęć na kliszy, a nie miliony z każdego dnia wyjazdu :).

Ponieważ moja przyjaciółka wyjeżdża na dłuższy czas, między innymi mając w planach morskie wojaże, postanowiłam przygotować dla Niej dziennik podróży w morskich klimatach.



W trakcie tworzenia dziennik wspaniale opromieniało zachodzące słońce :)





W środku znajduje się zakładka, zakończona metalową różą wiatrów. Na pierwszej stronie jest też ozdobne miejsce na wpisanie danych...


... a na tylnej okładce kieszonka na bilety, znaczki, lub inne bzdurki :).


Dziennik zgłaszam do wyzwania Studia 75 :)







2 komentarze:

  1. Taki dziennik to prawdziwy skarb! Cudny kolor :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia :)
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń